Поради щодо встановлення довіри між проблемним підлітком і класним керівником (майстром виробничого навчання)
1. Уважно вислухайте учня, прагніть до того, щоб підліток зрозумів, що він вам не байдужий і ви готові зрозуміти і прийняти його. Не перебивайте і не показуйте свого страху. Ставтесь до нього серйозно, з повагою.
2. Запропонуйте свою підтримку і допомогу. Постарайтесь переконати, що даний стан (проблема) тимчасові і швидко пройдуть. Проявіть співчуття і покажіть, що ви поділяєте і розумієте його почуття.
3. Зацікавтесь, що саме турбує підлітка.
4. Впевнено спілкуйтесь з підлітком. Саме це допоможе йому повірити у власні сили. Головне правило в роботі з учнями – не нашкодь!
5. Використовуйте слова, речення, які будуть сприяти встановленню контактів: «розумію», «звичайно», «відчуваю», «хочу допомогти».
6. В розмові з підлітком дайте зрозуміти йому, що він необхідний й іншим і унікальний як особистість. Кожна людина, незалежно від віку, хоче мати позитивну оцінку своєї діяльності.
7. Недооцінка гірша ніж переоцінка, надихайте підлітка на високу самооцінку. Вмійте слухати, довіряйте і викликати довіру в нього.


Ви можете поділитись цікавою статтею з друзями в соціальних мережах: