Пам’ятайте, що зрозуміти людину можна, тільки ставши на її точку зору.

Осуд – це небезпечна іскра, яка може стати причиною вибуху в пороховому льосі. Замість того, щоб засуджувати людей, на¬магайтеся зрозуміти їх, збагнути, чому вони чинять саме так, а не інакше.
• Існує тільки один шлях переконати будь-кого що-небудь зробити – це примусити іншого захотіти зробити це.
• Намагайтеся ніколи ні про кого погано не казати. Говоріть про кожного якомога краще.
• Засіб, за допомогою якого можна розвивати все краще, що закладе¬не в людині, – це визнання її цінності та заохочення.
• Коли Вам подобається що-небудь, будьте щирі у своєму захопленні, щедрими на похвалу.
• Пам’ятайте, що люди потребують душевного розуміння та визнання такою ж мірою, як і їжі.
• Існує тільки один засіб вплинути на іншу людину – це говорити з нею про те, що є предметом її бажання, і показати їй, як цього мож¬на досягти.
• Пам’ятайте, наші вчинки є наслідком наших бажань. Тому, якщо Ви хочете спонукати кого-небудь до дії, насамперед, розбудіть у ньо¬му сильне бажання.
• Якщо Ви хочете привернути до себе людей, виявляйте до них щиру зацікавленість.
• Виняткова увага до співрозмовника – важлива умова успіху в діло¬вих контактах.
• Будьте хорошим слухачем. Заохочуйте інших розповідати про себе.
• Ведіть розмову в руслі інтересів Вашого співрозмовника.
• Завжди давайте людям можливість відчути їхню значущість і ро¬біть це щиро.

За матеріалами посібника Логунова М.М. Соціально-психологічні аспекти управлінської діяльності. – К.: Вид-во НАДУ, 2006. – 256 с.


Ви можете поділитись цікавою статтею з друзями в соціальних мережах: