Рекомендації, що сприяють ефективній роботі з обдарованими учнями:

 

  • повага до прагнення учнів працювати самостійно; 
  • надання дитині свободи вибору щодо сфери реалізації своїх здібностей; 
  •  індивідуальне застосування навчальної програми; 
  • заохочення учнів до роботи над власними проектами; 
  • жодного тиску на учнів, створення атмосфери розкутості; 
  • схвалення результатів діяльності в певній галузі для стимулювання бажання випробувати себе в цій чи інших галузях; 
  • підкреслення ролі індивідуальних відмінностей; 
  •  надання допомоги і підтримки учням, які мають власний погляд і внаслідок цього відчувають тиск з боку інших; 
  •  найефективніше використання хобі, конкретних захоплень та індивідуальних нахилів; 
  • поблажливість до можливого безладу;
  • заохочення максимальної захопленості в спільній діяльності; 
  • постійне підтвердження того, що педагог є однодумцем учнів, а не супротивником.

Ви можете поділитись цікавою статтею з друзями в соціальних мережах: