Ольшанський Василь Іванович, на посаді викладача Захисту Вітчизни працює з 1977 року. За час роботи у навчальному закладі зарекомендував себе як відповідальний, досвідчений педагог. Організовує навчально-виховний процес на уроках з урахуванням вікових та психологічних особливостей учнів, проводить навчальну роботу у відповідності з сучасними вимогами. Володіє інноваційними освітніми методиками і технологіями, використовує їх та поширює у професійному середовищі.
Викладач застосовує нестандартні форми проведення уроку, використовує різноманітні організаційні форми, засоби, методи і прийоми навчання, забезпечує освітню, виховну, розвивальну спрямованість навчального процесу.
На уроках захисту Вітчизни основну увагу звертає на розвиток особистості учня, формування їх готовності до захисту Вітчизни та дій в умовах надзвичайних ситуацій. Навчальний процес організовує таким чином, щоб якнайкраще забезпечити постійну зайнятість та активність учнів.
Свій педагогічний досвід поєднує з відмінною теоретичною і практичною підготовкою, забезпечує органічне поєднання навчання, виховання і розвиток учнів у різних напрямках: соціальному, психолого-педагогічному, військово-патріотичному, фізичному і правовому.
Працюючи над методичною темою «Розвиток особистості учнів, формування їх готовності до захисту Вітчизни », викладач разом з освітніми завданнями виховує в учнів волю, дисциплінованість, почуття обов’язку і відповідальності, формує навички військово-патріотичного виховання, додержання порядку. Ставить собі за мету задіяти в навчальний процес кожного учня, спонукати його до необхідності самовдосконалення не тільки розумового, а й фізичного.
Приділяє увагу щодо оволодіння учнями військово-прикладних навичок і вмінь, а також використання вивчених фахових дій в надзвичайних непередбачених ситуаціях для виховання у юнаків-допризовників морально-вольових якостей, підвищення психологічної підготовки, розвитку впевненості в собі.
Постійно працює над вдосконаленням свого фахового рівня. Провів відкриті уроки на теми: «Військова присяга та військова символіка», «Надзвичайні ситуації», в лютому 2015 року проведено урок на тему: «Ручні осколкові гранати».
Організовує спортивно-масову роботу, є учасником численних спортивних змагань.
На позаурочних виховних заходах організовує воєнізовані естафети, які включають транспортування пораненого, метання гранати з різних положень (стоячи, лежачи з коліна) в нерухому ціль і по рухомій мішені, біг в протигазі, подолання перешкод з макетом автомата та інші вправи військово-прикладного напрямку.
Відзначається високими моральними якостями, є прикладом професійного ставлення до своєї роботи, службових обов’язків. Дотримується педагогічної етики та моралі, знає нормативно-правові документи у галузі освіти, користується авторитетом та повагою серед учнів та колег.